Remember the past, plan for the future, but live for today, because yesterday is gone and tomorrow may never come.
ASSALAMUALAIKUM. 


" SEDIH, SAKIT, PERIT " 
.
.
.
.
.
.
Apa yang sedih, sakit, perit tu? yeahhh, hari ni aku nak luahkan perasaan aku. tak kesah kau baca ke tak. asal kan aku lega. aku tak tahan pendam perasaan ni sorang-sorang. setiap hari aku nampak kau. kau tahu hati aku ni tak tenang selagi aku tak bagi tahu yang aku suka kau. arghhhhhhhhhhhhh! kau tahu tak aku tension sebab pasal kau jea! kau tahu tak? erghhhhhhh >< Ya Allah. 

Aku tak yakin nak bagi tahu kau. sebab Mr Z. aku tak tahu nak pilih mana satu. sebab kau, aku tension. aku nak pergi kat somewhere yg boleh tenang kan aku. yang boleh buat aku lupa pasal kau. yang boleh buat aku tak tension. Ya Allah, bagilah petunjuk mu :'( 

No comments:

Post a Comment