Remember the past, plan for the future, but live for today, because yesterday is gone and tomorrow may never come.
Assalamualaikum.


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
.
.
.
.
.
T_T

Sedihnyaaa, aku rasa tercabar apabila kawan aku lebih pandai daripada aku. aku tak nak mark aku teruk and mark dorang bagus. aku akan jeles! arghhhh. tidak! aku nak mark kami lebih kurang sama. aku tak nak aku teruk dorg bagus. aku jelessss. tahu??????? arghhh, bila dia tweet " sc bab 1 and 2 aku dah faham, bab 3 jea blom " kira okay lah tu, aku satu bab pon tak faham! aku jelessss. huhuhuhu, sob. lepas ni nak study! okay. semangat. err, act aku ada kata start isnin tak nak bukak internet, tapi bukak jugak. kalau abang tahu aku tak study ni. confirm marah -____________- sorry :') 

tadi tengah on9 tetiba ayong call suh datang sekolah, ada perjumpaan silat. errr, bincang pasal prepairation untuk game nanti lah. ayoyoyo, pergi sana naik motor. okay, sekarang aku dah tak takut nak bawak motor pergi sekolah. heeee, bila sampai sekolah start lah bincang2 semua. rasa kelakar bila tengok HAZIM, FIKRI, AHNAF. mereka sweet gilaa. bila mek kata amalia jadi penolong hazim (bendahari) fikri kata " alaaa, asal amalia " then aku kata, " fikri jeles tak dapat bersama hazim " Lol :D ayong kata dorg mcm gay. act tak pon. just dorg rapat sangat. maklumlah sama kelas, sama asrama. sama pengawas. mek suruh budak2 form3 buat logo silat. bila dah habis tu dorg kata buat sekarang jea. bila dah kumpul form3 bercakap pasal ujian pulak. bab mana yg masuk *yang ni aku jeles, sebab dorg kelas pandai* then balikkk. 

Setakat ini sahaja entry aku pada kali ini. sebab aku nak study sc! arghhh, esok test BM, SC, SEJ, GEO. hmmm, pray for my succsess :') assalamualaikum. 

No comments:

Post a Comment