Remember the past, plan for the future, but live for today, because yesterday is gone and tomorrow may never come.
Assalamualaikum.


Selamat pagi. macam mana dengan hari persekolahan anda hari ini? best tak? hohoho, aku hari ini tidak menghadirkan diri ke sekolah. Hahaha, BANGUN LAMBAT tahu! ibu tak kejut. bila aku sedar jea dah pukol 7.45 like that. hmm, bila pandang jam tu memang banyak kali tgk ahh, sebab mcm tak percaya dah pukol 7.45 then pergi bilik ibu. hmm, ibu pon baru bangun. dia pergi kerja lambat. ibu kata penat sangat sampai tak sedar. yelah semalam ibu kena masak. ada program. dari petang sampai tgh malam. balik kol 1 tgh pagi. hmmm, kesian ibu. so hari ini aku tak pergi sekolah la. semalam semangat dah. gosok baju awal, basuh kasut tengah2 pagi, last2 bangun lambat. hak tuiii! bengang jea. nasib hari ini tak ada ujian lagi, ujian start esok. hehehe, harap esok tak bangun lambat mcm tadi -____________- 

Ermm, btw ada sesiapa yang RINDU aku sebab tak datang sekolah tak? tak ada? okay. nak touching dengan korang. dah sana2! huhuhu, sob sob sob T_T 

btw memang bosan kalau on9 pagi2 ni sebab kawan2 semua pergi sekolah kan? oh yee, hari ni ada kelas tambahan. errr, tak pergi lah aku. hadoii, dorang mesti dapat clue soalan apa yg nak keluar esok kan? aku jea yg tak dapat. sob sob sob T_T huhuhuu, tapi nasib ada HARITH dia pun tak pergi sekolah. dia kata demam. hehe, ada lah aku kawan nak bersembang :') hadoiii. klahh, aku nak pergi beli roti! lapar wokkk! dari pagi tak makan ni. jumpa di entry yg akan datang :')

No comments:

Post a Comment