Remember the past, plan for the future, but live for today, because yesterday is gone and tomorrow may never come.
ASSALAMUALAIKUM :') 

" Ya Allah, aku sayang akan persahabatan ini. Lindungilah mereka daripada kekejaman manusia dan jauhilah mereka daripada api nerakamu :'( amin "

Hoi, hari ni birthday SITI NUR HALIMAH lah :') kami dah rancang semuanya. 
aku dah rancang dengan Maimanah and Ain. datang sekolah, masuk dewan terus. sebab ada watikah perlantikan pengawas. kek suruh ijat ( pengawas pagar ) simpankan. then habis acara dekat dewan masuk kelas. Hari ni tak tahu kenapa ramai yang tak datang -________- macam skolah ganti pulak. masuk kelas kemas kelas. pagi tu aku rasa macam semua orang pulaukan Birthday Girl tu. sebelum rehat maimanah marah2 Birthday Girl. aku tak layan sangat dengan dia pagi tu. padahal aku lah yg paling rapat dengan dia dalam kelas. tapi hari ni aku tak layan dia sangat. hee, nak buat dia sedih la ni. bila mai marah2 dia. dia menangis :D 

bila rehat afiq and the geng amik kek dekat pak guard. ain bawak eima g tempat lain dulu. then bila sudah siap kek tu. ain bawak g pondok. hohoho, terharu dia bila kami bawak kek untuk dia :D Hmm, aku tak pernah raa macam tu :/ al maklumlah birthday aku time cuti :| then kami snap2 lah gambar :') 

Nampak tak betapa terharunya dia time ni? Hehehe, 

Errr, jelesnye aku :|

Birthday Girl kena cium dengan MAIMANAH & AIN


Erk? AIN pulak yg pegang kek? bukan sepatutnya EIMA? ( Birthday Girl ) HAHAHA!


Berada di tengah-tengah orang yang tinggi -__________-


Lol :D belakang tu spoil gilaa. HAHAHAHA!


kali ni kena cium dengan aku and Ain :')


Ermm, yang ini ONE HAPPY FAMILY :D Afiq + ata = Eima & Ain :D
Caption tu ain yang buat :D


Okay. sampai disini ucapan saya pada hari ini :')

btw kau please hati-hati. Nasib baik selamat. serious aku cuak bila dengar :|
and
I LOVE YOU SITI NUR HALIMAH 

No comments:

Post a Comment