Remember the past, plan for the future, but live for today, because yesterday is gone and tomorrow may never come.
ASSALAMUALAIKUM :')


Selamat petang kepada si pembaca :') Hari ini aku ponteng training silat lagi. okay, aku dah start malas nak training. waduhhh. mcm mana nak berjaya ni? haihh. act bangun lambat lah. then ibu menjerit-jerit nama aku yang comel tu. "ATHIRAH!!!" hmmm, banyak kali jugak lah suruh bangun. tapi bangun kol 11 lebih. hee, act nak suruh aku basuh baju. <---- perkara paling aku benci nak buat!

Bila first2 nak sidai baju tu memang rasa macam nak menjerit gila lah kan. tapi bila dah buat tu rasa tenang balik. ikhlas kan, tak rugi pon. tolong ibu dapat pahala :') sambil buat kerja tu makan keropok. then on9 sekejap. mek hantar IM. nak tahu dia kata apa? dia kataaa...

Mek : ata tahun ni ada olahraga !!! and jurus tunggal !!! game mungkin awal bulan 4 ni, sebab game negeri akhir bulan 4 cmtu.
aku : jinjja? *melompat mcm beruk* sekolah2 ke?
Mek : Yup, so ready kan lah diri anda. hehehe, yah ada post dekat blog. tengok kat situ.
aku : anda pon sama. jurus tunggal! so amir main jurus tunggal lah? yeahhhh! kita amik balik kemenangan kita yang dulu tu balik! oh yeahhhh!
Mek : insyaAllah, hehe, ata main olahraga tau!!!! maintainkan berat anda.  hehehe, nape tak datang tadi?
aku : hee, bangun lambat :3 mianhae. bak url blog mek.
Mek : sengal lah, hahah. ehh ata bukan dah follow ke?
aku : ada, tapi ata malas nak log in blog. hee,

and dia bagi url blog dia. okay, memang selepas tahu game olahraga ada memang melompat macam beruk lah. gembira nak habis! tapi bila teringat balik game bulan berapa. terus menggigil, terus moody :/ awal bulan4 wok! sumpah aku rasa cuak sangat! *perkara biasa sebelum game. Ya Allah. cuaknya aku. buah masal tak cukup 5 min lagi doh. macam mana ni?

Then bila bukak blog mek and baca. hmm semua perasaan ada. gembira, cuak, takut, gelabah semua ada! dia kata dorg buat game awal sebab game ni sampai peringat ASIA! wohhh, lagi lah aku nak menang doh :/ sampai peringkat negeri pon okaylah. okay, aku berserah dengan ketentuan ALLAH :| selepas ni kena training dengan lebih semangat lagi! and kena cukupkan buah masal sampai 5 min! arghhhh! stress ahhh!

stop cerita pasal tu, sekarang ayah aku tak bayar lagi byond! bayarlah cepat ayah! athirah nak tengok running man! :'( ayah kata dekat tv unifi dah beli chanel korea. tapi kat situ tak ada running man! arghhh! stress! tapi kalau ayah tak bayar byond. ibu tak dapat tgk nada cinta! then ibu kata. "kalau abang tak bayar, abang tak sayang dekat ayang" and aku hanya mampu gelak!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Hoi! aku ada hal ni. so sampai sini jea aku boleh update! jumpa malam nanti!

No comments:

Post a Comment