Remember the past, plan for the future, but live for today, because yesterday is gone and tomorrow may never come.
Assalamualaikum ♥


Betapa rindu nya aku masa game dekat kedah tahun lepas :/ RINDUNYAAAA T.T
ahaaa, rindu dekat semua team selangor. rindu nak jerit2 bagi sokongan dekat dorg masa dorang dalam gelanggang. rindu nak pergi balik asrama dengan SITI 'AISYAH. rindu nak gelak-gelak dengan dia. rindu nak bermanja-manja dengan dia. rindu nak makan dengan dia. rindu nak buat kerja gila dengan dia. rindu semuanyaaaa! Huwaaa. alangkah indahnya masa tu :/ 

Siti 'Aisyah, seorang yang sama perangai dengan aku. Tahun ni dia pindah sekolah Teknik Tungku Jaafar, Negeri Sembilan. Hmm, i miss you ♥
Nampak tak kad yg dalam gambar tu? yess, itu ialah kad atlet :') i'll keep it forever :') because it's memories.
Bila nak jumpa dengan team selangor balik ni? hoi korang! tak rindu aku ke? ke aku jea yang rindu korg ni? memang nak kena sembelih dengan aku lah kan! HAHAHAHAHA.
apa-apa pun aku sentiasa doakan korg :') semoga suatu hari nanti menjadi atlet yg berjaya! Aminn.

IMISSYOU ♥

Mak Temah seorang balu, aku cau dulu :') 
Mahu study maaa, next week ada ujian. 


No comments:

Post a Comment