Remember the past, plan for the future, but live for today, because yesterday is gone and tomorrow may never come.
Assalamualaikum.


Err, haii. Act tahun lepas aku ada minat sorang ni. nama dia Mr Z :') tahun lepas juga aku tak tahu macam mana Afis tahu yang aku suka budak tu. Bulan6 tahun lepas ada lawatan pergi Genting. and kebetulan dia pung pergi :') selepas beberapa hari tu, afis cakap yang Mr Z dah tahu aku minat dia -_______- yang ni aku tak tahu macam mana dia tahu aku minat dia. pelik. sampai sekarang doh. hmm, then stop minat dia selepas tahu yang dia minat orang lain. hmm, sob sob sob T.T

Bila terselisih dengan dia buat donno jea lah yang termampu. Tapi semenjak dua menjak ni asyik terselisih jea dengan dia -__________- and perasaan minat tu timbul lagi. Pftttt. asal lah kau buat aku minat kau balik ni! Arghhh >.< And tadi soleh tanya "ata masih suka dekat dia lagi ke?" and i was like.. Huh? HAHAHAHA! soalan cepu emas! Soleh yang comel :') aku ada lah minat dia sikit sekarang ni. HAHAHA. okay. aku memang banyak crush. Lol :D Haihh, wahai hati jangan lah macam ni.

And tadi, masa rehat. masa nak beli jambu batu. dia ada dekat meja yg belakang aku. bila aku pusing belakang jea, aku tertengok dia. and dia tertengok aku. arghhh. terus pusing depan. Fuhhh, berdebar aku -_______- Then lepak dekat perhimpunan. sebab semalam dah kena sound dengan cikgu tak boleh lepak dekat kelas time rehat. then bila pandang kat jalan yg tepi bangunan ternampak dia and geng dia. dia pon ternampak aku. hmm. lagi sekali. Pfttt, berdebar! Hayyaaaa. please lah. adoyaiii.
MR Z. should i say I Like You or I Love You? HAHAHA ♥


Ehh, next week aku ada.. ada.. ada.. ada.. UJIAN bulan 3! -_____- paling benci!
Paling benci nak amik exam or ujian. sebab BOSAN
and otak kena bekerja keras untuk jawab soalan. haihhh, mencik btol ahhh!
And pray for my success :') and not forget for my friend to. 
And abang wan text aku. dia kata dia dah habis ujian and next week dorg buat aktiviti. tak belajar!
Hmmm, dan ayat yg menusuk kalbu ialah apabila dia berkata 
"Stdystdy! Strive towards excellence! Ingat target yang abg bg dulu? Hit that target!"
Alahaiii, apalahh nasib! hmm, insyaALLAH i'll try to hit it :|
now i'm texting with him :') ahhh, i miss him. 

This year i'm PMR CANDIDATE, This year he's SPM CANDIDATE :')
GOOD LUCK!

No comments:

Post a Comment