Remember the past, plan for the future, but live for today, because yesterday is gone and tomorrow may never come.
ASSALAMUALAIKUM

I'M FINE :')

Haii, semenjak dua menjak ni aku suka sangat merajuk dengan mek. Cehh, kononnya lah. Hmm, yelah mek panggil aku "Ata comel + montel" Eii, rasa macam nak je menangis yang mcm budak-budak buat tu. Haaa, mesti  comel kan? Hee, Kalau mek yang buat macam tu confirm aku nak muntah. HAHAHA, maaf mek ata "kutuk" mek. HAHAHA! bestnya. 

Ehh, act aku tak tahu nak mengadu dekat mana. Sebab semua tempat tak boleh. FB dia ada, Twitter dia ada follow aku. Just blog je dia tak tahu. So i decide nak update lah kan. Hmm, daripada petang sampai sekarang pukul 10.31 ni aku tunggu dia on. Act aku tahu dia on. Tapi dia off chat. Rasa macam, sedihnya. Tak tahu kenapa nak juga nampak ruang chat ni dia on. Tak tahu kenapa. Padahal tak chat pun -_______- heh!

Then aku tweet lah "I wish you were here right now. Okay tak ada *lari sambil lap airmata* " Then tetiba nampak dia on. Hmm, sakit hati gila. Aku tunggu bukan main lama! SANGAT SAKIT HATI. ahhhh, then dia retweet tweet orang lain. Hmm jealous sikit. Ahhh, aku tak tahu ahhh kenapa malam ni aku nak merajuk dengan dia. Heh ~ Time aku tak ada tuition malam dia tak on malam tu, time aku tuition malam baru dia nak on. Perasaan aku time tu rasa macam nak cekik dia! PADAN MUKA! 

Tapi kenapa aku ni? Aduhhh, tak payah lah nak jealous dengan dia. TAK PAYAH! heshh, aku tak faham lah. Dah lah. makin aku layan, makin serabut ah. Baik aku merajuk dengan mek. Wahhh, comelnya aku merajuk dengan mek. Main lari-lari pulak tu. Hehehee :3

1 comment:

  1. merajuk laaa . nnt yah tak bg lolipop perisa strawberry cream baru tahu . HAHA! :P

    ReplyDelete