Remember the past, plan for the future, but live for today, because yesterday is gone and tomorrow may never come.
Assalamualaikum !

Sekarang tengah hujan. haihhh, apalah nasib. bila aku nak pergi tuition jea mesti hujan. 
Rabu lepas aku nak pergi tuition hujan jugak. so tak pergi. 
khamis aku tak ada tuition tak hujan pulak? arghhh.
hari ni aku ada tuition hujan pulak? aigooo, takpelahh. hujan itukan rahmat :')

Hari ni aku tunggu dia on9 tahu? lamaaa aku tunggu sampai berjanggut dah aku -__-
Tapi bila aku nak off lah baru dia nak on? sepak jugak dia kang.
Tahu tak? ehh mestilah tak, belom cerita lagi. 
budak kelas aku pun minat dia -____- WTF! then semenjak minat dia, perangai dia dah berubah!
macam nak cari perhatian si dia jea. errr, menyampah aku doh. 
weh, please lah. tak payah nak menggedik sangat boleh?
tahu tak aku menyampah tengok kau??
nak aku cakap depan2 ke? aku takut terasa nanti kau kang.
menggedik sana sini. dia dah tahu kau suka dia lah. aigooooo ~~~

Aku nampak kau menggedik lagi, siap kau! memang aku sound kau depan2 kau! faham? kay good. 
#Macam dia baca -___________- 

No comments:

Post a Comment