Remember the past, plan for the future, but live for today, because yesterday is gone and tomorrow may never come.
Assalamualaikum :')


Rindu nak update belog. sudah sekian lamanya aku meninggalkannya :|
Haii, kini saya kembali wahai belog. 
Tahun ni aku PMR. yeah. "BEST" nyee -_____-

Tahun ni terasa tercabar bila kawan2 kelas ku lebih pandai daripada aku!
Ye, tahun lepas aku boleh dapat no2 dalam kelas. tapi tahun ni adakah aku masih di kedudukan itu?
Aiyyaaaa! rasa malu bila nak tanya kawan jika aku tak tahu -____- okay yg ini EGO.

Perangai still sama macam tahun lepas. NOTA memang tak pernah nak siap ah kan. 
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!
macam mana nak PMR? haihh, tak tahu bila nak berubah perangai ni. 
Doakan jea lah untuk aku ye kawan-kawan :')

Jadual aku memang padat gila lah kan. 
Pagi sekolah, petang silat, malam tuition -______- balik tuition mata memang tak boleh tahan dah.
Terus masuk bilik tidur Zzzzzz!

No comments:

Post a Comment